2015. nov. 12.

Megkésett búcsú ~ Ancy

Sziasztok!
Már hetek óta meg kellett volna tennem, de nem sok időm volt erre, plusz nem szívesen teszem.
Nem volt túl hosszú pályafutásom ezen a blogon, amit rettentő mód sajnálok. Az időhiány miatt egy időre el kell hagynom a blogok ezen világát, mert a megrendelések csak gyűltek, de nem tudtam őket megcsinálni.
Ezek a nagyszerű lányok voltak olyan bátrak és kedvesek, hogy bár picinyke időre is, de befogadtak maguk közé. Segítettek és megértéssel fordultak irányomba, mikor problémám akadt. Kevés idő adatott meg, mégis sikerült úgy éreznem mintha már nagyon régóta ismerném őket. Megkedveltem őket és épp ezért is olyan nehéz most megválnom tőlük.

Hálás vagyok nektek lányok, hogy kaphattam egy esélyt, hogy részese lehessek a csapatotoknak! Hálás vagyok a megrendelőknek, akik kellő türelemmel és bizalommal fordultak hozzám, még ha nem is sikerült időre és olyan szépre megcsinálni a rendelést!

Remélem, hogy a közeljövőben visszatérhetek immár kicsit több tapasztalattal (mert a szabadidőmben fejleszteni fogom a tudásom), és ugyan olyan kedvességgel és bizalommal fog fogadni mindenki.

További szép napokat!
Ancy kilép...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze