2016. jún. 16.

Üzenet a bloggerektől - Ötödik adag

Szépséges napot nektek!
Immár az ötödik bejegyzésünket olvashatjátok, mely az "Üzenet a bloggerektől" kampányunkról fog szólni. Újabb 4 blogot fogunk nektek bemutatni, ahová igenis érdemes benézni, feliratkozni, kommentelni.
Amennyiben Ti is úgy érzitek, hogy az oldalatok kevesebb figyelmet kap, mint amennyit érdemelne, nyugodtan linkeljétek be nekünk hozzászólásba a bejegyzés alá, mi pedig segíteni fogunk nektek. 
Ne feledjétek: segítsünk egymásnak! Mindig jól esik egy kis pozitív visszajelzés a másiknak - és ha te nem fordítasz erre gondot, ne várd, hogy mások tegyék helyetted.

Blog címe: Heart Music Blog
Író: Balogh Fanni

Mielőtt valaki azt hinné, egy újabb klisé "mindenes" bloggal állunk szembe, azt kiábrándítanám: Fanni blogja ugyanis hasznos tippekkel van tele. Rengeteg témáról olvashatunk az oldalon: a haj-és körömápolástól kezdve a film-, illetve sorozatajánlókon át egészen a tanulási tippekig. Egyszóval, az írónő olyan bejegyzéseket publikál, amelyek sokakat érdekelhetnek. Ne menjünk hát el mellette szó nélkül, mindenképpen vessünk egy-egy pillantást a blogra, hiszen nem tudhatjuk, hogy éppen nem-e találjuk meg Fanni segítségével a következő "kedvenc" sorozatunkat, könyvünket. Mindezen publikációk pedig lazán, humorosan vannak megfogalmazva - ez nem csak, hogy az olvasást könnyíti meg számunkra, de az írónőt is sokkal szimpatikusabbá teszi. A helyesírás kifogástalan, az írásmód könnyed, így ezek is csak amellett szólnak, hogy érdemes beleolvasni a Heart Music Blog bejegyzéseibe. Az eligazodás szintén egyszerű, hiszen az oldalaknál külön témákba vannak szedve a bejegyzések, így hamar megtalálhatja az illető azt, amit éppen keres. 
Ajánlom azok figyelmébe a blogot, akik foglalkoznak szépségápolással, esetleg újabb, hasznos tippeket tanulnának haj-és körömápolás terén, illetve, aki szereti a sorozatokat, filmeket, könyveket, zenét, szintén érdemes benéznie az oldalra.  - M. Gin


Blog címe: Egy letűnt kor gentlemane
Író: Lady Luna

Örömmel vállaltam Luna blogjának népszerűsítését, ugyanis nagy rajongója vagyok a munkásságának, és szeretném, ha a varázslatos története minél több olvasóhoz eljutna. Talán ismeritek is az egyik, már befejezett történetét, a nagy sikerrel futó Szerelmem a mostohatesóm című munkát. Az ott megszokott színvonal az Egy letűnt kor gentlemane című történet esetében is megvan, sőt, Luna itt megcsillogtathatja legkifinomultabb stílusát, hiszen a régebbi korban játszódó történet megköveteli a pallérozottabb megfogalmazást, ami azonban kiválóan megy Lunának.
Egy saját ötletről van szó, egyedi történetről. Túl sok poént nem akarok lelőni az eddig kilenc, bőséges fejezetben megjelent történettel kapcsolatban, de a megnyerő küllemű, kifogástalan modorú Edgar úrfi a főszereplő, aki éppen a gyerekkorában jegyeséül választott párjával való találkozást várja, amikor az események nem várt fordulatot vesznek. Zárójelben jegyzem meg, hogy én azonnal teljes testhosszal beleestem ebbe az úrfiba.
Van itt tehát minden, ami egy jó és izgalmas történethez kell: bonyodalmak, titkok, érzelmek, bepillantás a régmúlt kultúrájába és világába, mindez varázslatos stílusban és kifogástalan megfogalmazásban.

A blogot mindenkinek ajánlom, aki rajong a régebbi korokért, de azoknak is, akik egy igazán kiváló írónő és blogger munkáját szeretnék olvasni, és esetleg tanulni tőle – a gyönyörűen megfogalmazott sorok, az áradó érzelmek pontos ábrázolása sokak számára lehet követendő példa. - Lyanna Baggins



Blog címe: Ébreszd fel a lelkem!
Író: Kardon Annamari
Link: http://ebreszdfelalelkem.blogspot.hu/

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a design visszafogott színei máris elnyerték a tetszésemet, amint megnyitottam az oldal linkjét. A fejlécen szereplő karakterek egyáltalán nem esnek a sablon kategóriába, így már ebből a szempontból is egyedinek mondható a történet.
Amennyiben pedig elolvassuk a fülszöveget, rájöhetünk, hogy a sztori izgalmas, sok kérdést és meglepetést tartogat leendő olvasói számára: a főhősnőnk életét veszti rögtön az első fejezetek során, ám itt nem akad meg a történet, hiszen van választása; visszatérhet az életbe, de egy teljesen más környezetbe, más családba, új barátok közé. Ekkor fog rádöbbenni, hogy bármennyire is szerette előző életét, az talán mégsem volt olyan igazi és tökéletes.
Hogy ne csak magáról a történetről beszéljek, kiemelném, hogy a szereplők magyar nevet kaptak, aminek én személy szerint örülök, hiszen manapság a blogok 98%-a Angliában, Amerikában vagy egyéb külföldi helyen játszódik. A helyesírásra sem lehet egy rossz szavam sem, a szöveg végig gördülékeny, s bár csak felületesen sikerült eddig átolvasnom, nemigen találtam benne elgépelési hibát sem. Emellett plusz pont, hogy az írónőnek humorérzéke is van, melyet előszeretettel mutat az olvasók irányába is.
A blogot azoknak ajánlom figyelmébe, akik szeretik a romantikus, gimis témájú történeteket, de már elegük van a klisékből. Garantálom, ebben nem fognak csalódni! - M. Gin 



Blog címe: The Purple Killer
Író: Victoria Ackerman

Purple guy, erről az animációs készítményről én még nem hallottam, így felcsigázta az érdeklődésemet. Korábban már olvastam Vicky tollából, viszont ez az egyik legjobb munkája!
A designt jómagam készítettem, ezért arról nyilvánvalóan nem mondhatok véleményt - döntse el mindenki maga, hogy tetszik-e neki. A stílusa megkapó, kissé nyomasztó, de abszolúte szerethető. A történettel viszont volt egy aprócska gondom: az események túl gyorsan haladtak, és kevesebb hangsúly volt a leírásokon, pedig szerintem az író egészen ügyes bennük. Ezen az apróságon én változtatnék. Egy-két helyen találtam furcsa, kissé értelmetlen kifejezéseket, viszont helyesírási hibákat nem, ami nagyon jó pont.
Ajánlom mindenkinek, aki egy nem mindennapi sztorira vágyik, egyedi, kissé nyomasztó hangulattal, érdekes szereplőkkel és egy nagyon szerethető íróval! - Astrid Haynes

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon köszönjük a kis bejegyzést a blogunkról! Aranyosak vagytok, örömtől duzzadunk, mert egy ilyen jó blog a kisebb oldalakra is időt, energiát szán. Fannit jelenleg nem nagyon tudom elérni, de szerintem már látta. :) Jaj, annyira aranyosak vagytok. Bár én nem rég csatlakoztam, mint társszerkesztő engem is nagyon mélyen érintett.

    Üdv: Laroselly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Laroselly!
      Ó, nem tudtuk, hogy társszerkesztője is van az oldalnak. Mindenesetre fantasztikus, amit tőletek olvashatunk, igazán jó blog, amit vezettek, szóval csak gratulálni tudunk hozzá! :)
      Sok sikert nektek a továbbiakban!

      Törlés
  2. Hello!

    Nem is tudom, honnan ez a nagy bátorságom - tuti nem tart sokáig - de szeretném, ha az én blogomat is... megnéznétek? Ez a jó szó erre? :D Mindenesetre itt az én kisa utazó blogom linkje:
    https://utazommertutaznomkell.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Anaya zatracone-dusze