2015. dec. 27.

Interjú Brooklyn Lovegoddal

Sziasztok! Ezzel az bejegyzéssel szeretnék egy sorozatot indítani, amiben a leghíresebb bloggerinákat fogom meginterjúvolni, céljaikról, terveikről, plusz érdekességekről, amiket tudni szeretnétek!

Addicted to love, Unwanted, Shame... Ismerős címek, igaz? És hogy nem csak a címük, hanem az írójuk is ismerős? Nem csodálom. A mai alanyom Brooklyn Lovegod volt, aki érdekes dolgokat osztott meg az írásairól nekünk!

Nem titok, hogy sokan téged tartanak az egyik legjobb bloggerinának Magyarországon. Miért van ez szerinted?
Igazából fogalmam sincs, ugyanis szerintem minden bloggerina és blogger egyformán nagyszerű. Talán azzal indokolhatnám, hogy mások által egyedinek nevezett alapötleteket találok ki, bár én nem tartom magam a legjobbnak, van mit fejlődnöm.

Ha már az alapötletekről:  A történeteidben eddig mindig előkerült a korkülönbség. Ez direkt van így, amikor kitalálod a történetet, hogy no, akkor én most erről fogok írni, vagy csak úgy előjön? Miért szereted ez a témát?
Úgy vélem a korkülönbség egy olyan dolog, ami megnehezíti egy pár kapcsolatát, sőt, a külvilág is könnyen elítéli őket. Én ezt használom, hiszen bonyolítja a sztorit, nem is beszélve a szerelmesek életéről.

A történeteidben, mint karakter sokszor megjelent Lucy Hale. Miért?
Lucy Hale számomra a példakép, tehetséges, átéléssel játssza a szerepeit, nem mellesleg gyönyörű, az énekhangja is fergeteges. Őszintén szólva ő az, aki megtestesít a történeteimben, őt tudom legjobban elképzelni egy-egy női karakteremnek.

Most 4 blogod van, ebből 2 befejezett. Mindannyian tudjuk, hogy milyen nehéz végigvinni egy blogot, neked 2-őt is sikerült. Mi a titkod? Hogyan tudsz ennyire elszánt lenni?
A kitartásom egyenlő a nullával, meglepődtem magamon, hiszen nem vagyok elszánt, ezt tudom magamról. Ezek a történetek élénken éltek a fejemben, igyekeztem mindent lapra vetni, ami eszembe ötlött, ezeket pedig felhasználtam, ebből kifolyólag sikerült mindkettőt végigvezetnem.

Volt már nagyobb válsághelyzeted? Amikor hosszabb ideig nem tudtál folytatni egy blogot?
Jelenleg is ebben szenvedek, a Shame nevezetű blogomat képtelen vagyok folytatni, egy szó, mint száz, pihentetem egy ideig és, ha újból jön a löket, nekiállok. Ami a legjobban megviselt, az egy évig tartott, egyszerűen nem volt ötletem, hanyagoltam az írást, viszont összeszedtem magam, visszatértem. Ez két éve volt, a blogger életem elején.

Kicsit más téma: milyen hobbiaid vannak az íráson kívül?
Nagyon szeretek olvasni és sorozatokat nézni, ezen kívül fuvolázok és éneklek is.

Köszönöm szépen az interjút!
Én köszönöm szépen a lehetőséget!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze