2015. okt. 25.

Blogajánló 7# - Lélekvándor




Én igazából tragikusabb történteket írok. 
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.


Rengeteg tehetség van a mai világban, kik többet érdemelnének, mint mások. Van, aki a zenében, van, aki festésben, de mindig is voltak és remélhetőleg lesznek is olyanok, akik írásukkal tudnak minket elbűvölni. Dorothy Large, ki a novellás blog kategória első helyezettje lett, pontosan eme emberek közé tartozik.
Számtalan sort, számtalan szót tudnék hozzá írni. Amikor egy olyan novellát olvasol, ami több kérdőjelet halmozz fel a fejedben, mint egy matek példa, mikor eltöprengsz, mi lehet a vége!? Mi lehetne a teljes történet vége…?
Nos, valószínűleg ezt hívjuk őstehetségnek.

Író: Dorothy Large
Versek száma: 50
Novellák száma: 37
Feliratkozok száma: 177

Részlet a Halálos csók c. novellából:

„Mintha minden oldalról a nő siránkozó gondolatait hallottam volna, befészkelve magukat az elmémbe, ismétlődve, egyre hangosabban és szenvedélyesebben. De csak álltam ott, figyelve a bamba nőt, hallgatva a csecsemő ordítását, míg a televízióban csak fekete alapon, fehéren felsorakozó nevek váltották egymást, s nem sokkal később egy újabb műsor vette kezdetét.
Miért velem történik ez?
A kicsikém...
Miért hagyott el?
Mi lesz velem?
Velünk?
Remegő végtagokkal álltam a szinte üres szobában, ujjaimat hol ökölbe szorítottam, hol kiengedtem, s csak vártam. Vártam az oly régóta kikívánkozó szóra, az eddig is tudott, csak palástolt kifejezésre, amely akkor hangzik el, ha már minden remény elhagyott. Vártam a szavak mögött meglappangó kétely eltűnésére, s a magabiztos kijelentésre, hogy végre megtegyem azt, amiért jöttem.
( megcsókoljalak? )
A nő felnyögött, majd hátravetette a fejét, cserepes ajkai közül pedig fájdalmas sóhaj tört utat magának. Könnyek kezdtek némán peregni a nyúzott arcon és tudtam, hogy nem sokára vége.
Vége mindennek.
Bárcsak...

Részlet a Tébolyult gyűlölet c. versből:

„De magamtól kérdem: megéri?
Feladni mindazt , amit meg tudtam szeretni?
Megéri bemocskolni miattad a kezem
Eldobni miattad a józan eszem?

Nem pazarlom rád gondolataimat
Ne halálod töltse ki álmaimat
Jelentéktelen és elhasznált tested
Nélkülem is a halálba eshet.”


Remélem tetszett nektek ez a kis ajánló és benéztek Dorothy-hoz! 

- Hope Christina

1 megjegyzés:

Anaya zatracone-dusze