2015. máj. 13.

Kritika 1# - Die Vertfluchten

Sziasztok!
Újabb kritikával érkeztem.

Link



Cím: Die Vertfluchten (Átkozottak)
Besorolás: történelmi
Író: Dorothy Chanté

Történet: Megmondom őszintén, nagyon szeretem a történelmi témájú írásokat/reményeket, szóval nálam ez egy nagyon jó pont. Tetszett, ahogy belehelyezted a történetet a korba, szinte láttam magam előtt, mi és hogyan volt.
A prológus nagyon rövid volt, ami nem feltétlen baj, de nekem inkább tűnt fülszövegnek. Ennek ellenére nagyon szépen megírtad, és az idézet is egy jó ötlet. Szeretem az idézeteket. 
Az első fejezet első volt, amit először elolvastam, a prológus csak később tűnt fel, és amikor túlestem az első bekezdésen, akkor áttört egy gát bennem, és hozzátaoadtam a blogodhoz. Még angolon is azt olvastam. Már rögtön az első mondat megfogott. Fontos nagyon a kezdés, hiszen, sokan az alapján ítélik meg, hogy végül elkezdik-e.
A folytatás is nagyon jó volt, habár nem sok minden történt, lassan halad a történet.

9/10


Stílus/fogalmazás: Elragadó! De tényleg! Sokszor a profik nem írnak ilyen szépen. A szókincsed bő, remekül használod, a mondataidat szépen fogalmazod. A központozással is helye, elírás nincs. A szöveg sorkizárt, bekezdések enyhén jelölve.
Tökéletesen érzékeltetted a kor jellegzetességeit, élvezhető volt, teljejen ott éreztem magam, szinte láttam magam előtt.

10/10

Karakterek: Leinkább Stefant ismertük meg, de őt az első pillanatban megszerettem, amikor a teraszon borozott. Ismerős szituáció. Szimpatikus, de kicsit klisés: a bátyus az isten, lány a legjobb barátja, aki tetszik neki, valamint a katonaságban sincs valami nagy pozícióban. Ennek ellenére tetszik a karaktere.

8,5/10

Kinézet: A blog színei nagyon tetszenek, a linkek és a menüpontok szépek. Én személy szerint az Infó-t feljebb raknám, mert az fontos. A betűtípusok illenek a design-hoz és a történethez. A fejléc nagyon szép, igényes, az idézet szép, jó ötlet, viszont nagy. Nagyon nagy. Az egész képernyőt elfoglalja, ami nem szép. Felül nincs szegély, és teljesen egybefolyik a háttérrel.
Az első modul nagyon ötletes, jók a gifek és az idézetek.

8/10

Összességében egy nagyon igényes blogról beszélünk, a történet nagyon jó, az stílus pedig fantasztikus! Mindenkinek ajánlom, és szerény személyemben szereztél egy új feliratkozót! :)

Puszi, Brooke  

2 megjegyzés:

Anaya zatracone-dusze