2015. szept. 7.

Bemutatkozás, avagy új kritikus érkezik a fedélzetre

Sziasztok!


Ezek az elképesztő lányok úgy döntöttek, hogy bevesznek a csapatba - amiért iszonyatosan hálás vagyok - ezért úgy gondolom illene bemutatkoznom!

A nevem Raquel Yates és főleg kritikaírással fogok foglalkozni. Körülbelül másfél éve vagyok tagja a bloggervilágnak, ezalatt rengeteg bloggal és történettel találkoztam, mialatt én is vezettem jó párat. Azt mondhatnám, hogy az írás mindig valamilyen szinten az életem része volt, imádom azt az érzést, amikor elmerülhetek a saját kreált világomban, kizárva a valós élet gondjait. 



Azonban mit várhattok tőlem kritikusként? Nos, én soha nem voltam az a fajta, akit le tud nyűgözni egy gyönyörű design - még akkor sem, ha belátom és értem a jelentőségüket - így én a kinézetről nem sokat fogok írni. Ellenben a történettel, amit a lehető legtöbb szempontból ki fogok vesézni, a stílustól a logikai felépítésen át a karakterek összetettségéig. Alapjáraton nem vagyok szőrösszívű, így nem kell félni tőlem, senki fejét nem fogom leharapni :)

Bármilyen fajta bloggal szívesen foglalkozom, jöhet fantasy, fanfiction, horror, tényleg bármi. A történetet elejétől a végéig el fogom olvasni, csak utána véleményezek, ezért előre leszögezném, hogy egy-egy kritika megírása hosszabb időbe kerülhet - értsd: ha a blogodon negyven fejezet van fent, akkor értelemszerűen nem két nap alatt fogok vele elkészülni :) 



Hirtelen ennyit szerettem volna elmondani, remélem nem fogok nektek csalódást okozni és meg fogtok tisztelni a bizalmatokkal, hogy én véleményezzem a blogotokat!

Ölellek titeket és további szép napot kívánok:
Raquel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze