2015. szept. 18.

Egy új kezdet: Hope Christina jelentkezik



Vannak, akik egyszerűen leírnának magukról mindent a születésnaptól elkezdve a kedvenc színig. 
Nos, nyugodjatok meg, én nem fogom!

A nevem Hope Christina, talán néhányotoknak ismerősen cseng ez a két jelentéktelen szó. Nem? Hát, semmi gond, nem indulsz hátránnyal, mivel valójában, nem sok tudni való van rólam!

Lassan négy éve, hogy belevettetem magam a blogger világ rejtelmeibe és három éve, hogy „szerkesztéssel” – idézőjelben, az még igazán nem volt annak mondható – foglalkozom.
Annyit szeretnék kérni a jövőbeli rendelőimtől, hogy legyenek türelmesek, - előfordulhat, hogy megkések egy picit, de mindenképp tájékoztatni fogalak - hisz mellém igazán el kell! 
Legalábbis anyukám szerint...
Tőlem, ha minden úgy megy, ahogyan valóban szeretnénk, fejlécet és design lehet rendelni.
Megjegyezném, a designokat leginkább csak hétvégén tudom megcsinálni, ez az iskolai élet teljesen kikészít! Remélem, elnézitek majd nekem!

Nos, ennyi lettem volna egyelőre én, de mielőtt eltűnnék, a háttérbe csatolok néhány munkámat, tudjátok, mire számíthatok velem kapcsolatban!

Millió puszi, a friss hús: Hope Christina





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze