2015. aug. 12.

Rendeléssel kapcsolatban...

Sziasztok!
Egy rövid bejegyzéssel érkeztem így, estére. Előre is köszönöm annak, aki elolvassa.
Tudjátok, ez a design és kritikaíró blog anno azért jött létre, hogy a szerkesztőség tagjai a szabadidejüket rááldozzák más bloggerekre, akik szeretnének szépíteni oldaluk külsején, vagy véleményt fogadnának aktuálisan íródó történetükről.

Egyre többször látom azonban azt - sajnos saját tapasztalatból, de hallásból is más designblog működtetőitől -, hogy valaki rendel a blogjára e-mailben, vagy akár chatben, és ha néhány napon belül nem érkezik rá válasz, jön máris a reklamáció. Ez pedig elhihetitek, nem esik éppen jól annak, aki a klaviatúra másik oldalán csücsül. Ha már kérsz egy fejlécet/designt/bármi ilyesmit a blogodra, akkor legyen benned annyi tartás, hogy türelemmel kivárod, míg sorra kerülsz. Egyrészt, mint már fent említettem, nekünk is van saját életünk, pláne, hogy itt a nyár. Másrészt pedig, jó munkához idő kell, tartja a mondás, így a sürgetés is felesleges, hiszen gondolhatod, hogy megkapod a rendelésedet, amint az elkészült. 

A másik dolog, amit mindenképpen le szerettem volna írni ebbe a bejegyzésbe, már kissé személyesebb jellegű. Trailer készítőként már jó sok videót csináltam, mióta tag vagyok a Skyscraper Blogdesignon - ezeket a munkáink oldalunkon meg is lehet tekinteni. Valamelyik nap, csak úgy kíváncsiságból felmentem az egyik blogra, amelynek régebben én készítettem el a bemutató videóját, de lám, a kért oldal nem létezett. A baj pedig az, hogy nem egyszer futottam már bele ilyenbe. Így hát mostantól csakis olyannak fogok trailert készíteni, aki nem fogja pár nap letört lelkesedés után törölni a blogját, hiszen ezzel az én időmet is alaposan elpazarolja, mert ahelyett, hogy az ő tiszavirág életű történetéhez készítek trailert, másnak is csinálhatnék helyette. Olyannak, aki mondjuk jobban értékeli, és végigviszi mindazt, amit eltervezett. Félreértés ne essék, ha bármiféle személyes ok miatt történik ilyen, rendben van. Bárkivel megeshet, hogy olyan problémája adódik, ami miatt ott kell hagynia a bloggerek világát, de előtte némi visszajelzés jól esne az embernek, hogy inkább ne is vesződjön a videó elkészítésével. Mindegy. 

Csupán ennyit szerettem volna megosztani veletek. Senkit nem állt szándékomban megsérteni ezzel, egyáltalán nem személyeskedés céljából hoztam létre ezt a bejegyzést, csupán az általánosságról írtam pár sort, jelezve ezzel, mennyire tapintatlanok tudnak lenni egyesek. Még utoljára hangsúlyoznám minden designer, trailer készítő és/vagy kritikaíró nevében: a saját szabadidőnket töltjük azzal, hogy a rendelők kedvében járjunk, így némi tiszteletet, illetve legalább megértést elvárnánk tőlük.

Akinek nem inge, ne vegye magára: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze