2016. aug. 15.

Karakterek és visszatérés

Sziasztok!
Úristen nem most volt, hogy utoljára cikket hoztam a blogra. Emiatt szégyellem is magam, de az elmúlt fél évben szinte megszűntem létezni a blogger-világban. Most azonban újult erővel térek vissza, igaz még mindig szörnyű időhiányban szenvedek, tehát sajnos egyszerre csupán két blogot vállalok el, és kizárólag olyanokat, amik maximum hat résszel rendelkeznek. Tehát, ha most indítottad a blogod és szeretnél róla véleményt, fordulj hozzám bizalommal, tárt karokkal várlak!

Most viszont térjünk vissza arra, hogy ma este miért is fárasztalak titeket. Hoztam pár olyan karaktert, akit vagy csak nagyon ritkán, vagy soha nem láttok a blogok fejlécén, így igen egyedi lehet őket felhasználni egy újonnan nyitott blogon. Próbáltam széles skálán mozogni, remélem volt olyan akinek tudtam segíteni.

További szép estét!
Raquel

Szőke lány karakterek
Toni Garrn


Blake Lively


Margot Robbie
Elsa Hosk

Martha Hunt

Hilarie Burton


Stella Maxwell

Romee Strijd

Barna hajú lány karakterek
Emily Ratajkowki
Lily Aldridge
Bella Hadid
Edy Ganem
Emily Didonato
Sara Sampaio
Taylor Hill
Alicia Vikander
Fiú karakterek
Toby Regbo
Chad Michael Murray
James Lafferty
Drew van Acker
Alex Pettyfer
Andre Hamann
River Viiperi
Matthew Noszka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze