2015. jún. 18.

Bemutatkozás, avagy új szerkesztő a láthatáron!

Sziasztok!Violet E. Hunter vagyok, és konkrétan 1 napja vagyok ennek a nagyszerű csapatnak a tagja. A legfőbb vágyam az, hogy író lehessek, de ez sajnos nagyon messze van, így az aktuális célom az, hogy fejléceket, könyvborítókat szerkeszthessek és kritikákat írjak.

A blogolásom kezdetéről:
Lassan 2 éve foglalkozom rendszeresen a blogolással, kisebb-nagyobb sikerekkel. Emlékszem még, hogy mennyire bezsongtam, hogy már 200 megtekintése van a blogomnak! :)
Ma már elég sokat fejlődtem, főleg fogalmazásilag, de a szerkesztés sem egy olyan rosszul. Nos, nekem nem kerültek ki munkáim, mint Leonának, de elkötelezett híve vagyok a szerkesztésnek. 

Amit tőlem lehet rendelni:

  • Fejlécek
  • Könyvborítók
  • Kritikák
  • Logók

Pár munkám, csak hogy mire számítsatok:









Ha valamit rendelni szeretnél, akkor azt megteheted a blogunk közös címén!

XOXO:

Violet E. Hunter




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze