2015. jún. 19.

Kritika 21# - Démoni horda

Hello mindenkinek!
Mai napon a Démoni horda c. blogról esz szó, Monos Anett tollából, aki mindenről kritikát óhajtott, ezért az adható összpontszám 30 pont.




Design: Kezdeném a fejléccel. Igen, látom, hogy nem te készítetted, de azért elmondanék pár dolgot. A színek passzolnak, minden szépen el van mosva, az egész összhatás gyönyörű... de akkor meglátom a lány arcát. Nagyon furcsa kép ez Miranda Kerr-ről, olyan az arca, mintha tele lenne mitesszerrel a fején ilyen apró fekete pontok vannak. Ha ez az egy nem lenne, minden nagyon jó lenne. De most ennyit a fejlécről, jöjjön a többi dolog.
A fülszöveg és az információ annyira apró betűkkel van írva, hogy alig lehet elolvasni, sokáig tart kibogarászni, hogy mi is van ott tulajdonképpen. A modulok szerintem rossz sorban vannak, véleményem szerint ilyen lenne a jó sorrend:
  1. Közreműködtek
  2. Fülszöveg
  3. Feliratkozók
  4. Facebook
  5. Információk
  6. Aktuális infók
  7. Oldalak
  8. Könyvborító
  9. Chat
  10. Díj
Még a modulokhoz, hogy egy kicsit nehéz elolvasni a címüket, de ez nem olyan nagy baj.
Az oldalak nagyon jók, szépen összeszedted a legfontosabbakat.
6/10


Történet: A fülszöveggel kezdeném, ami figyelemfelkeltő és jól összegzi a blog tartalmát, de nekem kicsit sok benne a kérdés.
A történet nagyon érdekes, én még személy szerint nem olvastam démonokkal kapcsolatos blogot, de ez rögtön megfogott, ezenkívül még nem is sablonos, ami nagy pirospont! Én egy picit az Előszóban elvesztem a nevek és történések között, de lehet, hogy csak nem mélyedtem el eléggé benne, viszont az első rész! Nagyon tetszett, élethűen megjelent számomra a fiatal tanár jelleme. Gratulálok!
9/10

Írásmód: Gyönyörűen írsz, csak úgy faltam a sorokat, tökéletes jellemzést kaptam Benről és Claire-ről is. Komolyan mondom, imádom olvasni a soraidat! Látszik, hogy tényleg értesz ahhoz, amit csinálsz, minden elismerésem!
10/10

Összesen: 25/30
Villámlány

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Huhh, nagyon szépen köszönöm a kritikát :) A design-kérdésben teljesen egyetértek veled! Már próbáltam rajta én alakítani, persze nem sikerült xD Tegnap kértem segítséget az apróbetűs fülszöveg miatt, úgyhogy az folyamatban van :)
    Az túlzás, hogy értek az íráshoz, de igyekszem!
    Még egyszer köszönöm, puszi <3 :)

    VálaszTörlés

Anaya zatracone-dusze