2015. jún. 4.

Kritika 16# - Risk it All

Sziasztok! 
Mint ígértem, annak ellenére, hogy nem vagyok jelenleg aktív, az eddig elvállalt kritikákat megírom, ahogy időm és egyéb dolgaim engedik. 
Most Zoe F. Simpson blogjáról készítettem el. 
Puszi, Brooke 

Risk it All



Kinézet: Meg vagyok őrülve a az oldalfejlécért, tehát ez a design-ban kifejezetten tetszik. Ezt a sablont már egyszer én is néztem magamnak, de végül mást választottam. A fejlécnek nagyon szépek a képei, szépen egybe vannak mosva, és a széle is szép. VIszont a srác olyan, mintha nem fért volna rá. Középen azt a tükröt vagy keretet nem nagyon értem, ha már az ott van, akkor az egyik szereplőt kéne belerakni. A cím betűtípusa szép, de nem látszik jól, túl beleolvad a fejlécbe.
Én a modulokat más sorrendben helyeztem volna el, a Fülszöveget feljebb raktam volna, a Profilt és az Archívumot pedig lejjebb, a Feliratkozók alá. Valamint a menübe tehetél egy Fejezetek oldalt, és egy Chat-et nagyon hiányolok.
Összességében ezek a hibák elvesznek az összképben, csak akkor kerülnek elő, ha alaposan átvizsgájuk a blogot.

7/10

Történet: Megmondom őszintén, én nem ismertem ezt a bandát, így nekem ez igazából nem egy fanfiction volt, hanem egy sima történet, amely még jobb is, hiszen ha tudtam volna, kik ők, akkor már az olvasás előtt lett volna véleményem, de ez így elmaradt, és csak az írásodra támaszkodhattam. A történet összességében tetszik, habár csak a prológust és az első pár fejezetet olvastam el, hogy minnél előbb készen legyek. A lány karaktere nagyon szimpatikus, kicsit magamra is ismertem benne. Ren nekem kicsit sablonos, de különösebb baj vele sincs.

8/10

Stílus: A szöveget állítsd át sorkizártra! - Sokkal igényesebb lesz, és könnyebb lesz olvasni. Szeretem az in medias res kezdést, ez tetszett, hogy így indult a prológus. A stílusod kicsit kiforratlan,  nem mindig értettem, hogy most ki is beszél, vagy mit akar. A helyesrásod sincs rendben. Például: -Nem. - vágott a szavamba. Ezt így kell helyesen írni: -Nem - vágott a szavamba. A szóhasználatra figyelj, hogy mindig a hangulatnak, stílusnak, helyzetnek, mondanivalónak megfelelő szavakat használd!

7/10

Összesen: 22/30
További sok sikert! Brooke

2 megjegyzés:

Anaya zatracone-dusze