2015. aug. 18.

Blogger Award - Lezárva

Nagyon szép estét kívánok! :)

Az a helyzet, hogy köszönettel tartozom nektek. Hogy miért? Igen egyszerű: az idei Blogger Awardra - melyet az Eternal Wonderland Design rendezett meg - jelölve lettem egy kedves barátnőm által, mint legkedveltebb kritikus. Ezt utólag meglepetten, a meghatottság tavában fürödve tapasztaltam, hiszen álmomban sem gondoltam volna, hogy van, aki ennyire elismeri azt, amit csinálok. Lényeg a lényeg, mosolyogtam magamban egyet, gondolván, kedves tőle a nevezés, mégis az esélytelenek nyugalmával indultam el a versenyen. 
Pár nap múlva azonban döbbenten vettem észre, hogy igencsak előre jutottam a szavazások során, végül pedig 75 vokssal meg is nyertem a kategóriát, amit először nem akartam elhinni. Éppen ezért szeretném megköszönni ezt az eredményt a szerkesztőtársaimnak, akik egyben barátnőim is, hiszen végig mellettem álltak, és támogattak a négy napig tartó izgalmak közepette. Emellett természetesen millió puszit küldök azoknak, akik szintén úgy gondolták, méltó vagyok a díj elnyerésére. Nélkületek nem jutottam volna el idáig, és ez nekem hatalmas megtiszteltetés, szóval all the love.


A másik megjegyzésem pedig a legjobb design blog kategóriához köthető, ott ugyanis szintén jelölve lettünk, amiért mind nagyon hálásak vagyunk nektek. Elvégre, májusban nyílt meg a Skyscraper Blogdesign, ehhez képest nemsokára elérjük a száz követőt, ráadásul ti még bizalmat is szavaztatok nekünk azzal, hogy neveztetek bennünket a Blog Awardra. Igaz, harmadikok lettünk, lemaradva a Dare To Dream és az Angel Blog Design mögött, ám ez nekünk nem számít, hiszen így is majd kiugrottunk a bőrünkből örömünkben, amiért egyáltalán lehetőséget kaptunk arra, hogy eljussunk a szavazás fázisáig.

Nem lehetünk elég hálásak nektek, de komolyan. Ti vagytok a legjobbak! :) 

4 megjegyzés:

  1. Nektek is szép estét!
    Nos, szerintem száz százalékosan megérdemeltétek az eredményeket! :)
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Donna! :)
      Nagyon szépen köszönjük, kedves tőled, hogy így gondolod! Ezek után pedig csak tovább fogunk igyekezni, hogy minden rendelő teljes mértékben elégedett legyen velünk, hiszen máshogyan aligha tudnánk meghálálni a sok támogatást.

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a blogotokat. Mindig, amikor feljövök eljátszok a menüsorral a fejléc két oldalán. :D <3 A blog desing meg fantasztikus, nekem nagyon tetszik. (: Szeretem ezt a blogot, és azt hiszem ezt a legjobban, tényleg! <3 Persze sok más blogot követtek, de ez az egyik, amelyikre mindig feljövök, mert szeretem olvasgatni a posztjaitokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Virág! :)
      Iszonyatosan hálásak vagyunk neked ezért a kommentért! :)
      Nagyon aranyos vagy, hogy így gondolod, mindannyian örülünk neki, tényleg. Megtisztelő, hogy a te szemedben mi számítunk a legjobb design blognak :)

      Törlés

Anaya zatracone-dusze