2015. aug. 30.

Sophia S. Argent-Bemutatkozás

Sziasztok!Hihetetlenül boldog vagyok,hogy a Skyscraper Blogdesign tiszteletbeli tagja lehetek!Köszönöm mindenkinek! :)
Kritikaíróként érkeztem a csapatba.Már régóta megfogott az írás,mindig örömmel írok fogalmazásokat,fanfictionokat,vagy néhanapján a versek is szóba jöhetnek.A blogírást nemrég kezdtem el,még két hónapja sincs annak,hogy elkezdtem blogot vezetni.Gyakran úgy gondoltam,hogy a blogírásnak nincs túl sok értelme,de a barátaim mindig tartották bennem a lelket,és felnyitották a szemem ezzel kapcsolatban.
Na mostmár a kritikaírás.Hogyan kaptam kedvet ahhoz,hogy belevágjak a véleménykifejtésbe?Nos,elsősorban (mint azt már említettem) nagyon szeretek írni.Másodszor meg szeretem hosszan leírni a véleményemet,és ezzel próbálok segíteni mások blogjain.Remélem a jövőben ezt sikerül majd véghezvinnem, és nem fogtok csalódni bennem.
Magamról röviden annyit,hogy mindenem az olvasás és az írás,és ha a Jégkorszak idején bezárnának egy könyvtárba,simán átolvasnám az egészet.Műfajonként a fantasy vonz jobban,ezekbe a könyvekbe és filmekbe tudom igazán beleélni magam.Ha esetleg még nem említettem volna,akkor most hozzáteszem,hogy imádom az építészetet is.
Már most van két rendelésem,amelyeket nagyon-nagy örömmel fogadok és készítek el.A kritikákat próbálom minél hamarabb hozni,remélem tudok majd pár jótanáccsal szolgálni nektek!
Jelölésem S.Argent lesz,tehát ezen a néven intézzétek hozzám a kéréseiteket!
Blogjaimat ezen a két linken találjátok meg:
http://sophiasmithesafelverek.blogspot.ro/
http://demigodcritics.blogspot.ro/
Megköszönöm,ha benéztek!További szép napot nektek,és rendeljetek bátran! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze