2015. júl. 13.

Kritika 38# -Love Supreme

Stella Juniper blogját érkeztem, bevallom már régebben neki kezdtem az olvasásának, de mindig elvesztettem a linket, így nagyon boldog voltam, amikor kritikát kértél, mert lehetőségem volt elolvasni.


Design: 
  "Egy fiú által írt" blogról van szó, így nem is kétséges, hogy a domináló szín a kék, szép ahogy játszol az árnyalataival. A fejlécen szereplő fiú Michael Trevino, viszont aki a szereplőknél van, vagyis 'Akiket belerángattál' menüpontnál egy másik fiú van. Lehet direkt vagy véletlen nem tudom csak megemlítettem. A fejlécnél sokat gondolkoztam azon, hogy a fának az ágai formálnak-e valamit, majd rájöttem, hogy semmit, de elnézegetni tökéletes volt.  A fejlécen szereplő óra, viszont sehogy nem fér bele a történetbe, egyszerűen nem odaillő, viszont a körökbn elhelyezett szavak nagyon tetszenek, mert nem bele vannak súvasztva a betűk a körbe, hanem kilógnak. A cím betűtípusát pedig egyszerűen imádtam. Fantasztikus!

    A modulok sorrendje rendben van én azon nem változtatnék, a menüpont különleges, nem a sokak által használt 'Főoldal,Szereplők,Fejezetek..etc.etc.', hanem belevittél egy kicsit magadból vagyis bocsánat Ollie-ból vagy Ollie magából.
   A fülszöveg pedig maga a bonyodalmat kiváltó levél, amit Oliver, vagyis te-nem fogom tudni megszokni sajnálom- részegen írtál a volt barátnődnek.

Trailer: 
Imádtam, egyszerűen fantasztikus szinkronos, uramisten! Még mindig nem tudom feldolgozni az ámulatot. Amikor elkezdtem nézni vártam, hogy mikor jönnek a mondatok,de amikor megszólalt Rachel leesett az állam, imádtam.

A történet:
   Olivert az elején talán legjobban egy tini lányhoz tudtam volna hasonlítani, nem pedig egy huszonéves munkával rendelkező férfihoz. Hisztizik, mert szakított vele a szerelme, rohan a barátaihoz "kisírni" magát, majd búfelejtőnek legurítanak pár italt. Majd másnap reggel jön a hidegzuhany, amikor is megtudja, hogy mit művelt éjszaka részegen, pontosabban mit műveltek. Végül belekezd a saját kihívásába miközben  különböző, érdekesebbnél érdekesebb helyzetekbe kerül, színésznőkkel jön össze vagy éppen egy stoppost szed fel esetleg tanár "nénikkel" jön össze.    Két kedvencem volt ami nagyon tetszett az egyik a Delia Nolan- es, amikor szerenádozott a nagyon naiv lánynak és a Regina Heiberg-es, amit végig sírtam a röhögéstől. Komolyan? Harry Styles? Imádtam.
   Amit már az elején nem értettem, hogy a levélben az van, hogy Oliver-nek fel kell szednie 50 csajt és mindegyiket dobnia, de aztán változott (?) az egész, mert már csak meg kell bántania a lányokat/nőket.
   Rachel-t egyáltalán nem értem, miért nem válaszolt már az első levélre, egyszer beszélt a levelekről személyesen Ollie- val, de többször nem hallottunk róla lehet, hogy a későbbiekben írt, de nem tudtam végigolvasni az egész történetet.
Szereplők:
   Ollie- ról és Rachel-ről írtam a történetnél.
Dylan, ő volt az akire az elején azt mondtam, hogy őt a gimis 'rosszfiú' szerepben tudnám elképzelni egy másik történetben, de később kiderült, hogy amit gondoltam talán nem is annyira igazak.
Frank pedig a társaság józan esze, aki a piálást sem viszi túlzásba és gond nélkül rá lehet bízni egy gyereket.

Összegezve: Nagyon tetszett a blog és tovább fogom olvasni. Néhány apróbb változtatásra szoruló dolgot láttam, de alapvetően nem volt gond sem az írással sem a designnal. További sok sikert kívánok az íráshoz!
Puszi: Annabelle S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze