2015. júl. 4.

Bemutatkozás: Luna

Sziasztok!

Új tag vagyok itt, és először is szeretném megköszönni, hogy csatlakozhattam hozzátok!
Kritikaírást vállalok, de csak akkor rendeljetek tőlem, ha tényleg bírjátok a kritikát. Elég szigorú vagyok, de igyekszem objektív maradni és hasznos tanácsokkal ellátni a hozzám fordulókat. Én inkább a történetvezetésre, szereplőkre, kivitelezésre, stílusra, illetve a helyesírásra koncentrálok, de természetesen a designról is elmondom a véleményemet. Pontozni nem szoktam. Tudni kell rólam, hogy elég nagy nyelvtannáci vagyok, és bizony ki is szoktam listázni a hibákat. Természetesen javaslatot teszek a javításukra, és próbálom elmagyarázni, miért nem jó úgy. Elég alapos vagyok és kritikus, többen szőrösszívűnek mondanának, de direkt nem „kötekszem”.   
Főként olyanok jelentkezését várom, akik komolyan gondolják az írást, és látszik rajtuk, hogy nem csak divatból csinálják, mert „az menő”. Fanficeket nem szívesen vállalok, nem vagyok bennük jártas, kivéve a Marvel/Trónok harca/Harry Potter/The Walking Dead univerzumában játszódókat. A One Direction, Justin Bieber és a Violetta nem áll közel a szívemhez, tehát ha róluk szól a blogod, inkább mást keress fel. Sajnálom, válogatós vagyok.

Magamról ejtenék pár szót: egyetemista vagyok, húsz éven felüli, és közel tíz éve írogatok. Pár éve a lektorálás „iparágába” is belekóstoltam, de azt jelenleg nem vállalok. Inkább felajánlani szoktam olykor-olykor, de csak ha időm van és nagyon lenyűgözött a történet. Hobbim értelemszerűen az írás, illetve szeretek olvasni, sportolni és zenét hallgatni/zenélni. Érdekelnek a művészetek, és minden, ami ezzel kapcsolatos, de persze sok egyéb más dolog is. Igazából nem szeretek bemutatkozót írni, így nem is szaporítom tovább a szót.

Blogjaim:

- Maievvel közösen írt blogom: Szerelmem a mostohatesóm: http://ilovemystepbrother.blogspot.hu
- Sachiával közösen írt blogom: Az emlékeink romjain: http://azemlekeinkromjain.blogspot.hu
- Caulkerrel közösen írt blogom: Talán egyszer a Holdon:  http://talanegyszeraholdon.blogspot.hu



Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze