2015. júl. 21.

Kritika 47# - Te vagy a végzetem

Rosalya Payne blogjával érkeztem, ami a Te vagy a végzetem címet viseli.

Design
Fekete, fehér és szürke. Nem olvastam végig a blogodat, de amíg olvastam úgy érzem nem illenek hozzá ezek a sötét színek.
A fejléc gyönyörű, nekem nagyon tetszik a jobb alsó sarokban, hogy le van "szakítva" a sarka , viszont szerintem a cím betűtípusa nem annyira szép, a 'végzetem' része tetszik, de az első fele nem annyira. 
A fülszöveg magába foglalja amit kell, elmondja a történet lényegét és felkelti az érdeklődők figyelmét, de a címénél az 'e' betű nem fért bele a szövegdobozba a betűméret miatt, ezt könnyen ki tudod javítani.
A szereplőknél nagyon tetszik, ahogy megoldottad, hogy idézeteket írtál a szereplőkhöz, amit ők mondtak, gondolnak.

A trailer-ről azt tudom mondani, hogy nagyon szép! Barby mindig csodásat alkot.

A történet:
Egyáltalán nem átlagos, de nagyon tetszik, hogy nem egyből szeretnek egymásba és a találkozásuk sem mondható átlagosnak, viszont, amikor Harry elütötte őt, majdnem meghalt viszont később semmi komolyabb baja nem lett, vagyis másnap/aznap reggel már vitatkozott Aaronnel és sétafikált a házban, ami egy ilyen baleset után eléggé kivitelezhetetlen. Amit pedig megint nem értettem, hogy Angel a kajáldában  még azt mondta Harrynek, hogy csak jövőhéten érkezik az elvonóról, de a fejezet végén már arról gondolkozik, hogy másnap érkezik.
A prológusban és a későbbi fejezetekben is rengeteg helyen láttam vessző hibát például, amikor felsorolsz és 'és'-t írsz azelőtt nem kell ','- t használnod. Néhol találkoztam elírásokkal, de amúgy ezeken kívül semmi probléma nincs a szöveggel.

További sok sikert az íráshoz!
Puszi: Annabelle S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze