2015. máj. 5.

Alisha Park - Bemutatkozás

Sziasztok!:)

A minap facebook csoportok tanulmányozása közben ráakadtam Brooke posztjára, miszerint szerkesztőt keres egy designblogra. Rögtön kaptam az alkalmon, és írtam neki. És csodák csodájára, itt vagyok. Hálás vagyok, amiért a csapat tagja lehetek. Mint az oldalsávban is már olvashattátok, hogy nagy örömömre én lettem a szerencsés, aki elkészíthette a Skyscraper Blogdesign kinézetét. Remélem, nektek is elnyeri tetszéseteket. További munkáim megtekinthetőek lesznek a 'Design' menüpontban. A dizájnkészítés mellett ötletek ezreivel fogok előrukkolni. Az elkövetkezendő időkben általam írt cikkekkel is összefuthattok eme blogocskán. Továbbá rengeteg hasznos tippet, tanácsot adok nektek blogírással, illetve designkészítéssel kapcsolatban. Ezenfelül találkozhattok majd blogajánlókkal, esetleg interjúkkal is, melyeket szintén én (is) kreáltam. Ezt  sok dolgot mind megtaláljátok szépen rendszerezve a menüben. A menüben lévő pontok igen hasznosak, hiszen így nekünk is, nektek is, mindenkinek eligazodni a blogon.

Nem is rabolnám tovább az időtöket. Ennyit szerettem volna leírni, s remélem, hasznotokra, segítségetekre lesz blogunk.

Ölel titeket: Alisha Park

UI: elérhetőségeim
~Facebook (katt)
~E-mail: stylesmrs69@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze