2015. máj. 12.

Bemutatkozok hát én is

Sziasztok!

Leona vagyok, most csatlakoztam eme csodálatos csapathoz. Célom, hogy a lehető legtöbb blognak gyönyörű kinézetet varázsolhassak, ezért bárki rendelhet tőlem. Most így májusban eléggé elfoglalt vagyok, rendelni természetesen lehet, csak várnotok kell. Nyáron viszont nagyon hamar fogom elkészíteni a rendeléseket, mert lesz időm.

A blogolásomról:

Két éve kezdtem történeteket írni, amiket nem nagyon osztottam meg a nagyvilág előtt (jobb is). Másfél éve szembesültem azzal, hogy mennyivel nagyobb tehetségem van a képszerkesztéshez, valamint kódoláshoz. Egy éve indítottam egy dizájn blogot két barátnőmmel, majd egy barátnőmmel és egy másik lánnyal folytattam. Most már rengeteget fejlődtem mind fogalmazásilag, mind szerkesztés ügyben. Készítettem már fejlécektől kezdve sablonokat, sőt, plakátokat, amik Budapest belvárosába is kikerültek. Mindenki dicséri munkáimat, és elismernek, ami fantasztikus érzés. Boldog vagyok, hogy ilyen fiatalon ekkora kódolási és szerkesztési érzékkel vagyok megáldva.

Vállalok:

-könyvborítók
-fejlécek
-teljes design-ok
-kódok
-logók
-faviconok
készítéseit. Ha valami kérdésed akadna, netalántán rendelni szeretnél, keress a leonazpierce@gmail.com-on, vagy akár a blogunk közös címén.
Örülök, hogy elolvastad a bemutatkozásomat, remélem nem tűnt önteltnek, én csak és kizárólag a Ti véleményeitek alapján ajánlottam magamat.

Csókol

Leona Z. P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze