2015. máj. 4.

Brooke Oakins - Bemutatkozás

Fáradtan feküdtem az ágyamon egy jó hosszú nap után, és arra vártam, hogy az egyik designblog válaszoljon a kritkakérésemre. Nem értettem, ez miért tart ennyi ideig, pedig már vagy két hete írtam nekik. Ebben a pillanatban pattant ki a fejemből az az elvetemült ötlet, hogy kritikákat írnék. Persze, nem olyat, amelyre heteket, ne adj Isten, hónapokat kell várni! És persze, igénytelen munkát nem adok ki a kezeim közül, szóval a kritikáim a végsőkig precízek, őszinték, de nem lélekbe markolóan bántóak lesznek. Ennek apropójából jött létre ez a blog, amint csatlakozott hozzám még pár csodálatos bloggerina.

Nos, mit a bevezető szövegből rájöttetek, én kritikaírással foglalkozom. Nem azért kezdtem, hogy bántsak másokat, hanem egyszerűen tudom, milyen az, amikor senki nem ad tanácsot. Ezen szeretnék segíteni.

A nevem Brooke Oakins. Ez egy felvett írói név, abból az apropóból, hogy a történeteim túl személyesek ahhoz, hogy ezt az ismerőseim olvassák. Ha már a történeteimnél tartunk, ez a blogom üzemel jelenleg: Megdöglök, hogy szeress

Legjobban novellákat szeretek írni, ugyanis túlságosan lusta vagyok ahhoz, hogy egy 50-100 részes sztorit végigírjak. De egyszer ennek is el fog jönni az ideje, ugyanis mostanában már túlcsordulnk a történetek és a gondolatok a fejemben - szükségem lenne egy Merengőre. (Napi PotterHead moment.) Szabadidőmben legszívesebben zenét hallgatok, olvasok, írok. Vonzz az északi és a mediterrán országok kultúrája, valamint imádok nyelveket tanulni. Pár év múlva az egyetemen politológiát, nemzetközi tanulmányokat, újságírást, kommunikációt vagy bölcsészetet szeretnék tanulni.

Röviden ennyi rólam. Na, jó, igazából nem lett rövid, kicsit elragadtattam magam, de nem is untatlak tovább titeket.







Elérhetőségeim:
E-mail: brooke.oakins (kukac) gmail (pont) com
Ui: Megtisztelnétek, ha benéznétek a blogomra, és hagynátok nyomot magatok után!

Puszi, Brooke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Anaya zatracone-dusze